29 December, 2009

Alhamdulillah Hassan Ali Dah Bersuara


Salam.

Akhirnya Dr Hassan Ali bersuara. Isu terkini berkisar dengan dirinya sama ada yang berkait dengan bersidangnya Jawatankuasa Disiplinyang membicarakan kesnya dan demo menyerahkan memo di hadapan pejabat Perhubungan PAS Selangor.

Neliau menafikan akan keluar dan menjadi calon bebas dan menafikan bahawa beliau terlibat di sebalik demo 21 orang itu.

Ayat Dr Hassan, "Itu (khabar angin) tidak benar... itu adalah maklumat jahat untuk merosakkan nama saya. Saya tidak ada niat semacam itu (untuk keluar Pakatan dan bertindak sebagai Adun Bebas),"

Tentang demo pula, kata Dr Hassan, "Tidak, tidak ada sebarang majlis seumpama itu di PAS Selangor esok. Saya sebagai Pesuruhjaya PAS Selangor, jika ada majlis sedemikian sudah pasti saya tahu... tidak ada majlis macam itu".

Saya tidak mahu panjang-panjangkan ... baca di sini.

Agaknya siapa yang terkilan? Khir Toyo kot?

Simpang 4, AS 10.00pm

No comments:

Post a Comment